sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Lasihelmiä

Joskus muutama vuosi sitten tuli oltua kansalaisopiston lasihelmikurssillakin. Itseasiassa olen ollut kurssilla kerran aikaisemminkin, mutta silloin tuli väkerreltyä tekeleistä avaimenperiä sukulaisille joululahjaksi, joten niistä nyt ei ole mulla kuvia muistoina.

Mutta, koska en halunnut antaa tänäkin vuonna kaikille sukulaisille avaimenperiä lahjaksi, niin on helmet jääneet vähän tyhjäkäytölle... vaan, nyt kun ensi viikonloppuna olen menossa kansalaisopiston hopeaketjupunonta-viikonloppukurssille, niin pitäähän sitä nyt nämä helmet ottaa mukaansa jos vaikka saisi aikaiseksi käyttää näitä johonkin... :)

Sen enempiä esittelemättä, tässä helmi jos toinenkin. 





























Huhuu... olen kummitushelmi! :D Kaikkea pitää kokeilla...



2 kommenttia:

  1. Heh. Maailma on kauhean pieni. Vaikuttaa siltä, että koluamme samoja kansalaisopiston kursseja läpi :D.

    Olin juuri kansiksen lasihelmikurssilla, ja korsettikurssilla. Lasinpuhalluskin on tullut käytyä. Ja hopeaketjua olen himoinnut, ehkä ensi syksynä sitten. :D

    VastaaPoista
  2. Heh, joo, kieltämättä pieni maailma. ;) Mut toisaalta, nuo on kaikki semmoisia kursseja jotka on jo vuosia olleet menossa, et varmaan aika hyvä prosentti kaupungin käsityöläisistä on samat kurssit kolunneet... mut silti hauska yhteensattuma. Ties vaikka joskus oltais oltukin samoilla kursseilla...? :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)